استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای ورزش‌های آبی ازجمله قایق‌رانی در شهر کرمان

استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای ورزش‌های آبی ازجمله قایق‌رانی در شهر کرمان

درجهت ارتقای ورزش‌های آبی ازجمله ورزش قایق‌رانی در شهر کرمان، شهردار کرمان از دریاچۀ جنب کارخانۀ آسفالت بازدید کرد.

به گزارش کرمون من، سیدمهران عالم‌زاده در حاشیۀ این بازدید که معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و رییس و اعضای هیأت قایق‌رانی کرمان حضور داشتند، با بیان اینکه از ظرفیت و امکانات شهرداری برای ارتقای ورزش‌های آبی در شهر کرمان استفاده خواهد شد، گفت: شهرداری در حد وظایف، ظرفیت‌ها و امکانات خود را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای حمایت از ورزش‌های همگانی قصد داریم تا در زمینۀ ورزش‌های آبی، به‌ویژه قایق‌رانی، امکانات خود را با هیأت قایق‌رانی به اشتراک بگذاریم.

معاون شهردار کرمان و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در حاشیۀ این بازدید، با بیان اینکه رویکرد شهرداری، ارتقا و افزایش مشارکت مردم در توسعۀ ورزش همگانی است، از مشارکت شهرداری در حوزه‌های مختلف ورزشی خبر داد.

محمد جهانشاهی افزود: براساس این رویکرد، در حال فراهم آوردن بستری هستیم تا بتوانیم رشتۀ ورزشی قایق‌رانی را که از جنبۀ ورزش قهرمانی و همگانی حائز اهمیت است، در شهر کرمان گسترش دهیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به اینکه ورزش قایق‌رانی، به فضای آبی و محصور شده نیاز دارد، گفت: با بررسی‌های هیأت قایق‌رانی، دریاچۀ جنب کارخانۀ آسفالت از شرایط لازم برخوردار است.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: در بازدید از این دریاچه، به توافق رسیدیم تا در قالب یک تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، هیأت قایق‌رانی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، این امکان را در کرمان فراهم کنیم.

وی با اشاره به استقبال جوانان از این ورزش هیجان‌انگیز و جذاب المپیکی در شهر کرمان گفت: امیدورایم این امکان در شهر کرمان فراهم شود.

معاون شهردار کرمان افزود: در صورت ایجاد فضایی برای ورزش قایق‌رانی، همۀ اقشار ازجمله جانبازان و معلولان نیز می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

ارسال نظر