شهردار کرمان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم

شهردار کرمان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم

2000 بسته اقلام بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان توزیع می‌شود

شهردار کرمان از بسته‌بندی و توزیع 2000 اقلام بهداشتی در محله‌های حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر کرمان خبر داد.

 

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم، با بیان این‌که این اقلام به‌صورت بسته‌بندی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: این اقدام ازسوی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در حال پیگیری است.

وی ارزش مالی هر بستۀ بهداشتی را 50 تا 60 هزار تومان دانست و گفت: اقلام بهداشتی توسط مؤسسه‌های خیریه‌ای که در این طرح با شهرداری همکاری دارند، تهیه و در محله‌های حاشیه شهر بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

عالم‌زاده افزود: تعدادی از این اقلام توزیع شده و تعدادی دیگر نیز در حال توزیع است.

شهردار کرمان هم‌چنین ضمن ابزار خرسندی از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم گفت: با توجه به محدودیت تولید ماسک در کشور و شهر کرمان، راه‌اندازی این کارگاه و تولید 1000 ماسک در روز، اقدامی بسیار ارزشمند است.

عالم‌زاده افزود: در این کارگاه ماهانه 30 هزار ماسک تولید می‌شود که نیاز نیروهای شرکتی و خدماتی شهرداری را تأمین می‌کند و کارگران شهرداری می‌توانند به دفعات از ماسک‌های تولیدی این کارگاه استفاده کنند تا در هنگام کار، با مشکلی مواجه نشوند و سلامت‌شان تضمین شود.

 

قدردانی شهردار کرمان از جهادگران عرصۀ سلامت

شهردار کرمان هم‌چنین گفت: جهادگران عرصۀ سلامت در خط مقدم ایثار هستند.

عالم‌زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به میدان آمدن کادر درمانی بیمارستان‌ها در سراسر کشور برای کمک به بیماران و مبارزه با این بیماری افزود: در این راه تعدادی از پزشکان و پرستاران جان خود را  فدا کردند که این ایثارگری و ازخودگذشتگی شایستۀ بالاترین تقدیرهاست.

وی با بیان این‌که شهرداری کرمان به پاس قدردانی از ایثارگران عرصۀ سلامت، قصد دارد به مدت چند روز با آب‌میوه های طبیعی از این عزیزان پذیرایی کند، گفت: این حداقل کاری است که می‌توان برای تشکر از کادر درمانی انجام داد.

شهردار کرمان اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، ویروس کرونا به‌طور کامل کنترل شود.

لازم به ذکر است؛ شهرداری کرمان به‌زودی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی، با آب‌میوه‌های طبیعی که از لحاظ بهداشتی مورد تأیید است، از کادر درمانی که در خط اول مقابله با ویروس کرونا هستند، پذیرایی خواهد کرد.

ارسال نظر