کارناوال شادی شهرداری به محله‌های مردم می‌رود

کارناوال شادی شهرداری به محله‌های مردم می‌رود

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از حضور کارناوال شادی در محله‌های مختلف کرمان، از دوم تا چهاردهم فروردین‌ماه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآنلاین، محمد جهانشاهی گفت: با خلاقیت همکارانمان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، با توجه به این‌که سال ۱۳۹۹، سال موش است، یک خودروی ون که به شکل موش طراحی شده، به‌همراه گروه موسیقی محلی، در محله‌های مختلف و مجتمع‌های مسکونی شهر حضور پیدا کرده و به اجرای موسیقی و برنامه‌های شاد و مفرح می‌پردازد.

وی افزود: این کارناوال شادی، پیش از شروع برنامه، با توجه به ضرورت ماندن شهروندان در خانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از اهالی درخواست می‌کند برنامه را از پنجره‌ها و تراس‌ خانه‌هایشان تماشا کنند.

جهانشاهی ادامه داد: هدف‌گذاری این کارناوال، بیشتر مجتمع‌های مسکونی است؛ چراکه اهالی این مجتمع‌ها نسبت به خانه‌های ویلایی، در فضای بسته‌تری زندگی می‌کنند؛ بنابراین، شاید در خانه ماندن برای آن‌ها سخت‌تر باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، هدف از این اقدام را افزایش نشاط و شادابی شهروندان دانست و گفت: با توجه به بحران کرونا، قطعاً شهروندان نیاز به شادی و امید دارند؛ بنابراین، شهرداری کرمان در حد توان با اجرای مسابقات مختلف در فضای مجازی و هم‌چنین راه‌اندازی کارناوال شادی، تلاش می‌کند ضمن ایجاد اوقات شاد و مفرح برای شهروندان، در افزایش روحیه شادی، نشاط و امیدواریِ مردم، نقش ایفا کند

ارسال نظر