پخش جشنوارۀ شهروندی «کرمونی شو» از شبکۀ استانی کرمان

پخش جشنوارۀ شهروندی «کرمونی شو» از شبکۀ استانی کرمان

در نشست شهردار کرمان با مدیرکل صداوسیما مقرر شد

در نشست صبح امروز شهردار کرمان با مدیرکل صداوسیما مقرر شد آیتم‌های مختلف جشنوارۀ شهروندی شهرداری کرمان «کرمونی شو» از سیمای مرکز کرمان پخش شود.
به گزارش کرمون من، در این نشست که معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان و معاونان صداوسیمای مرکز استان کرمان نیز حضور داشتند، بر مشارکت صداوسیما و شهرداری برای پخش آیتم‌های مختلف جشنوارۀ شهروندی «کرمونی شو» از سیمای مرکز کرمان تأکید شد.
شهردار کرمان در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برای برگزاری جشنوارۀ نوبهار دو گفت: متأسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر کرمان، برنامه‌های جشنوارۀ نوبهار دو، تعطیل شد.
سیدمهران عالم‌زاده افزود: اما با توجه به ضرورت در خانه ماندن مردم تا برطرف شدن بحران کرونا، حوزۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برنامه‌های مطلوبی برای ایام نوروز تدارک دیده است.
وی با تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی بیشتر صداوسیما و شهرداری کرمان گفت: از آن‌جاکه صداوسیما مخاطب قابل توجهی دارد، تصمیم گرفتیم برنامه‌هایی که شهرداری کرمان با عنوان «کرمونی شو» برای ایام نوروز در نظر گرفته است، از سیمای مرکز کرمان پخش شود.
مدیرکل صداوسیما مرکز کرمان نیز در نشست با بیان این‌که صداوسیما تریبون پرمخاطبی است، گفت: براساس نظرسنجی بین 54 تا 65 درصد از مردم کرمان، مخاطب سیمای مرکز کرمان و 36 درصد نیز مخاطب صدای مرکز کرمان هستند؛ ضمن این‌که بیش از 80 درصد از مخاطبان از برنامه‌های صداوسیمای مرکز کرمان رضایت دارند.
علی‌رمضانی با اشاره به جمعیت سه میلیون و 160 هزار نفری جمعیت استان کرمان گفت: حدود دو میلیون نفر از جمعیت استان کرمان مخاطب صداوسیمای مرکز کرمان هستند.
وی در خصوص جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز کرمان گفت: برنامه‌های سیمای مرکز کرمان، عموماً تولیدی، تکرار و یا تأمینی است که هر مقدار امکانات و پول داشته باشیم، پخش برنامه‌های تأمینی به حداقل می‌رسد.
لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد از دوم تا ۱۵ فروردین ۹۹، آیتم‌های جشنواره شهروندی شهرداری کرمان «کرمونی شو» در برنامه نوروزی سیمای مرکز کرمان با عنوان «ترنم بهار» از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پخش شود.

ارسال نظر