هر شب ساعت 21:5 از هفدهم اسفندماه؛

هر شب ساعت 21:5 از هفدهم اسفندماه؛

جشنوارۀ شهروندی زمستانی «کرمونی‌شو» در فضای مجازی برگزار می‌شود

کرمونی‌شو

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گفت: جشنوارۀ شهروندی زمستانی شهرداری کرمان در فضای مجازی با عنوان «کرمونی‌شو» برگزار می‌ش
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی با بیان این‌که این برنامه از شنبه هفدهم اسفندماه، همزمان با میلاد حضرت علی علیه‌السلام، ساعت 21:5، با همکاری گروه «خطو» «مسترلاین»، شروع خواهد شد، گفت: این جُنگ مجازیِ شبانه، با آیتم‌های جذاب و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌برداری از فضای امروز که تحت تأثیر ویروس کروناست، برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: با توجه به این‌که جشنوارۀ شهروندی زمستانی شهرداری کرمان، به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، این جشنوارۀ مجازی، خلاقیتی برای جایگزینی جشنوارۀ شهروندی زمستانیِ میدانی و محیطی است.
جهانشاهی ادامه داد: بیشتر آیتم‌های این برنامه، توسط مردم که بچه‌ها و بزرگترها را شامل می‌شود، تهیه خواهد شد تا خانواده‌ها را به ماندن در خانه و استفاده از فضای خانه و خانواده، تشویق کنیم.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان با بیان این‌که دابسمش، یاد کرمان قدیم و چالش‌های مختلف، ازجمله آیتم‌های این جشنوارۀ شهروندی در فضای مجازی است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم بدون این‌که تجمع کنیم و دور هم جمع شویم، در فضای مجازی همه کنار هم باشیم و با حال و هوای زندگی کرمانی‌ها، برنامۀ مشارکتی‌ای را با همکاری شهروندان تجربه کنیم.
جهانشاهی تأکید کرد: باید همه با هم، با امید و با نشاط، این روزها را بگذرانیم تا درنهایت کرونا را شکست دهیم.
وی با بیان این‌که قول این جشنواره را چند روز پیش به مردم داده بودیم، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در این جشنواره مشارکت کنند تا با استفاده از این فرصت، دورهمیِ خوبی را تجربه کنیم و به امید خدا، پس از شکست دادن کرونا، دوباره جشنواه‌های شاد و جذاب شهروندی فصلی را از سر بگیریم.

ارسال نظر