معرفی ظرفیت‌های کرمان با مسابقات فوتسال

معرفی ظرفیت‌های کرمان با مسابقات فوتسال

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار كرمان، گفت: یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کلان‌شهرها با حضور ۱۲ تیم از ۲۵ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

محمد جهانشاهی در گفت‌وگو با كرمان‌شهر گفت:  هدف از برگزاری این مسابقات معرفی ظرفیت‌های شهر کرمان است.
وی افزود: با توجه به این‌که توسعه رویداد محور یکی از اهداف و رویکردهای اصلی است كه این دوره از مدیریت شهری مورد توجه قرار دارد، در حوزه‌های مختلف رویدادهایی تعریف کرده‌ایم كه  بخشی مربوط به شهر کرمان، برخی ملی و برخی شبه بین المللی است .
وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی ورزشی و گردش‌گری جشنواره تعریف شده است و در تلاش هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت این رویدادها ضمن افزایش مشارکت مردم و گروه‌های مختلف و افزایش ارتباطات درون شهری تلاش کنیم، تصویر مناسب‌تری از شهر و مردم کرمان به عنوان  مرکز پهناورترین استان کشور که صاحب ارزش‌های فراوانی در بخش‌های مختلف است، به نمایش بگذاریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار كرمان، این مسابقات را فرصتی دانست كه ضمن توجه به ورزش و سلامت درون سازمانی موجب افزایش سطح تعاملات بین شهرداری‌های کلان‌شهرها به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین نهاد در مدیریت شهری می‌شود.
وی با بیان این‌كه این میزبانی باعث ارتقاء جایگاه شهرداری کرمان در مجموعه کلان‌شهرها به ویژه در زمینه ورزش و تفریحات سالم خواهد شد، گفت: برای نخستین بار چند پیشنهاد ویژه از طرف شهرداری کرمان برای ارتقاء سطح تعاملات بین نهادی که در حقیقت باعث افزایش و ارتقاء سطح تعاملات شهروندان کلان‌شهرها خواهد شد ارائه شده است.
جهانشاهی ادامه داد:  به عنوان مثال پیشنهاد شده است كه شهرهای میهمان و تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات طی پروژه مشترک نسبت به معرفی شهر میزبان در فضاهای تبلیغاتی و شهری اعم از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری اقدام نمایند.
وی تصریح كرد:  طرح‌های مختلف از کرمان برای شهرداری‌ها ارسال شد و ضمن اشاره به برگزاری این رویداد ورزشی با لهجه کرمانی از شهروندان این شهر ها جهت سفر به کرمان دعوت به عمل آمد.
وی با اشاره به  این‌كه این جام را به عنوان جام شهر یا «سی‌تی‌کاپ»  نام‌گذاری کرده‌ایم، افزود: پیشنهاد داده‌ایم اگر بپذیرند، این جام به همین عنوان ادامه حیات دهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار كرمان،اظهار داشت:  قرار است در طی این رویداد ضمن انجام مسابقات ورزشی، جاذبه‌های گردش‌گری فرهنگی شهر کرمان نیز مورد بازدید قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت:  با توجه به بررسی‌های به عمل آمده سطح کیفی این دوره از مسابقات بالا خواهد بود، زیرا در کادر فنی تیم‌ها شاهد حضور چهره‌های آشنا و بازیکنان حرفه‌ای و حتی از تیم ملی نیز هستیم.
جهانشاهی یادآورشد:  در این دوره از مسابقات، تعدادی از پیشکسوتان فوتبال شهرداری کرمان نیز به رسم یادبود قدردانی خواهند شد.
وی اذعان داشت:  تلاش شده است بخش‌های مختلف این مسابقات با کیفیت بالا و شایسته نام کرمان برگزار شود.
وی با اشاره به این‌كه تیم‌ کرمان تمرینات خود را چندیست که زیر نظر مربیان نام آشنای فوتبال استان، آقایان هابیلی و عطایی شروع کرده است که امیدواریم در کنار میزبانی شاهد بازی‌های جذاب و باطراوتی از تیم كرمان  باشیم .
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار كرمان، تصریح كرد: در تلاش هستیم در صورت فراهم شدن شرایط با مشارکت آموزش و پرورش حضور دانش‌آموزان را در سالن مسابقات جهت آشنایی با شهرهای ایران و نیز تشویق تیم‌ها داشته باشیم.
 وی با بیان‌این‌كه این مسابقات با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی (گروه هتل‌های جهانگردی)،  اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان برگزار می‌شود، گفت:  جا دارد در این‌جا از حمایت‌های شهردار محترم، شورای محترم شهر کرمان، به ویژه کمیسیون اجتماعی و ورزشی جوانان این شورا تشکر کنیم.
جهانشاهی همچنین گفت: در این‌جا، جا دارد از همکارانم در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری که با تلاش فراوان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در حال انجام امور هستند، قدردانی كنم.
وی در ادامه افزود:  این روزها شاهد حجم بالایی از برنامه‌ها در قالب جشنواره پاییزی، رویداد ورزشی که کار بسیار سنگینی است، برنامه‌های دیگری مانند جمعه‌های پاییزی که در پارک‌های شهر کرمان با مشارکت خانواده‌ها اجرا می‌شود، پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود که با هدف احیای دوباره بازار تاریخی با مشارکت سایر نهادها و گروه‌های مردمی در دست اجراست و همچنین روی موج جوانی که پنجشنبه و جمعه این هفته ۲ ساعت اجرای زنده از شبکه رادیو سراسری جوان پخش خواهد شد، نیز حاصل تلاش همكارانم در این معاونت است.

ارسال نظر