مفاخر سرمایه‌های یک جامعه‌اند

مفاخر سرمایه‌های یک جامعه‌اند

شهردار کرمان در آیین نکوداشت دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی گفت: نام کرمان بزرگ نخواهد شد؛ مگر با نکوداشت از مفاخری که سرمایه‌های علمی، فرهنگی و هنری استان محسوب می‌شوند.

سیدمهران عالم‌زاده تأکید کرد: ارزش این نکوداشت‌ها در صورتی مضاعف خواهد شد که در زمان حیات مفاخر صورت گیرد.

او با اشاره به روز ملی کودک، نیاز کودکان جامعه را به الگوهای مناسب یادآور شد و گفت: مفاخر هر جامعه الگوهای مناسبی برای ارائه به کودکان هستند.

شهردار کرمان دکتر فرهاد ناظرزاده را برخاسته از خانواده‌ای با اصل و نصب فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: شهرداری کرمان وظیفه خود می‌داند که از مفاخر فرهنگی قدردانی کند.

 

شهردار یک مقام فرهنگی است

دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی نیز در این آیین شهردار را یک مقام فرهنگی دانست

وی ضمن تشکر از هم‌شهریان خود و برگزارکنندگان این مراسم، از شهردار کرمان به خاطر مشارکت در امور فرهنگی و هنری قدردانی کرد و اظهار داشت: در جوامع توسعه‌یافته، شهردار یک شهر، یک مقام فرهنگی است و حتی در بسیاری از موارد از میان چهره‌های فرهنگی انتخاب می‌شود.

گفتنی است؛ مراسم بزرگ‌داشت دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی، در تالار بسطامی واقع در پارک مادر کرمان به همت انجمن دل عالم و با همیاری شهرداری کرمان برگزار شد.

در پایان این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد، نیم‌‌تنۀ دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی، رونمایی و مقرر شد در یکی از معابر شهر کرمان که به نام وی نام‌گذاری خواهد شد، نصب شود.

دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی استاد دانشگاه، مترجم، پژوهشگر هنرهای نمایشی و تئاتر و نمایشنامه‌نویس و از چهره‌های ماندگار فرهنگ و هنر ایران است. او فرزند زنده‌یاد احمد ناظرزاده کرمانی از رجل نامدار ادبی و سیاسی در دهه‌های پیش است

ارسال نظر