حوزۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان همواره فعال است

حوزۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان همواره فعال است

شهردار کرمان گفت: حوزۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان همیشه فعال است و هیچ‌وقت تعطیل نیست.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که به‌طور مداوم، در تمام طول سال و در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد، گفت: اگر در برخی از ایام، برای برنامه‌ها، نام خاصی و یا دهه‌های خاصی در نظر می‌گیریم و آن‌ها را برجسته می‌کنیم، برای فرا استانی کردن برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت گردشگری کشور و جذب گردشگر به شهر کرمان است.

وی به تبلیغات محیطی، برگزاری جشن و مراسم مذهبی و عزاداری و نیز گرامی‌داشت ایام ولادت و شهادت ائمه علیهم‌السلام در تمام مراکز فرهنگیِ زیرمجموعۀ شهرداری و نیز آذین‌بندی، نصب پرچم و یا سیاه‌پوش کردن شهر در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدامات در تمام طول سال در حال انجام است.

شهردار کرمان افزود: در دهۀ امامت و ولایت نیز، در برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم، با سپاه پاسداران همکاری داریم؛ ضمن این‌که چهار جشن محله‌ای، در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ برگزار خواهد شد.

عالم‌زاده از تجمع 15 هزار نفری شهروندان با برگزاری برنامه‌های خلاقانه و جدید، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و استیکر در فضای مجازی، چاپ 1200 متر تبلیغات محیطی در رابطه با این ایام و نیز آذین‌بندی شهر، ازجمله اقداماتی است که به مناسبت این دهۀ مبارک انجام خواهیم داد.

وی افزود: این برنامه‌ها بلافاصله، بعد از دهۀ سوم جشنوارۀ شهروندی تابستان کرمان «20-20» و با شروع دهۀ امامت و ولایت آغاز خواهد شد.

ارسال نظر