نخستین دورۀ مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری کرمان به کار خود پایان داد

نخستین دورۀ مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری کرمان به کار خود پایان داد

نخستین دورۀ مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری کرمان، با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، در اختتامیۀ اولین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری کرمان، که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، «وحید ثمره» از شهرداری منطقه یک، با پیروزی سه بر یک، «علیرضا چوبداری»، از شهرداری مرکز را از پیش رو برداشت و به مقام نخست این رقابت‌ها رسید.

در بازی نهایی، «وحید ثمره»، در ست اول با نتیجه ۱۱ بر ۶ «علیرضا چوبداری» را شکست داد. بازی در ست دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۵ به نفع «وحید ثمره» ادامه یافت، اما در ست سوم این «علیرضا چوبداری» بود که پا‌به‌پای رقیب خود پیش آمد و ۱۴ بر ۱۲ نتیجه را به سود خود رقم زد. آخرین ست اما باز هم به نام «وحید ثمره» و با نتیجه ۱۱ بر ۸ رقم خورد تا جام قهرمان اولین دوره از مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری در ویترین شهرداری منطقه یک بدرخشد.

در این مسابقات هم‌چنین «رسول فلاح»، از روابط‌عمومی شهرداری مرکز به مقام سوم رسید.

این مسابقات که در بخش بانوان نیز ادامه یافت، خانم‌ها «فرزانه افشاری»، از شرکت سالم‌شهر رتبۀ اول، «زینب کارگر»، از شرکت سالم‌شهر رتبۀ دوم و «نرگس کمالی»، از شهرداری مرکز، رتبۀ سوم را به‌دست آوردند.

گفتنی است؛ جام اخلاق این مسابقات به خانم «مهدیه زارع»، از شهرداری مرکز و آقای «رسول تولایی»، از شهرداری منطقه یک رسید.

«آرزو نیکوبخت» و «مهدی شجاعی»، نیز عنوان پیشکسوت این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در اولین دوره از مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری کرمان که با شرکت ۱۸۰ کارمند زن و مرد برگزار و ۱۷۵ بازی انجام شد، از «اسماعیل جهانشاهی»، مدیر حراست شهرداری کرمان، به‌عنوان تنها مدیر شرکت‌کننده در این مسابقات ورزشی، تقدیر به‌عمل آمد.

شایان ذکر است؛ این مسابقات به همت مدیریت ورزش و تفریحات سالم معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و در راستای افزایش نشاط و شادابی بین خانوادۀ بزرگ شهرداری کرمان، از ۸ دی‌ماه سال‌جاری آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه یافت.

ارسال نظر