با تلفیق هنر و تکنولوژی، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان خواهیم پرداخت

با تلفیق هنر و تکنولوژی، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان خواهیم پرداخت

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از حضور شهرداری کرمان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستیِ تهران خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی در حاشیۀ نشست هماهنگی و بررسی چگونگی حضور در این نمایشگاه گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، با تلفیق هنر و تکنولوژی، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر کرمان خواهیم پرداخت.

وی افزود: معرفی شخصیت‌های بزرگ کرمان از خواجو تا حاج‌قاسم، از دیگر اهدافِ شرکت در این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به حضور بخش‌های مختلفی از استان کرمان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی گفت: علاوه بر شهرداری کرمان که با برند «کرمون‌گردون» در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، شهرداری بم، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمان، کمپ کویری شهداد که زیر نظر شرکت مهر شهداد فعالیت می‌کند، جامعه انجمن دفاتر خدمات مسافری، جامعه راهنمایان گردشگری، جامعه هتل‌داران استان، جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی‌های استان، آژانس خدمات مسافرتی جنوب‌شرق کرمان و دو استارتاپ کرمان‌لند و تریپ‌ساز حضور دارند.

جهانشاهی افزود: هم‌چنین 16 غرفه از این نمایشگاه به صنعت‌گران صنایع دستی استان کرمان اختصاص دارد.

لازم به ذکر است؛ سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، از 23 تا 26 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر