مشارکت شهرداری در برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش روز جهانی نابینایان

مشارکت شهرداری در برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش روز جهانی نابینایان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، از مشارکت شهرداری کرمان با انجمن خیریه نابینایان، برای برپایی نمایشگاه در بوستان مادر و برگزاری گردهمایی «امید و انگیزه» در تالار بسطامی بوستان مادر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، محمد جهانشاهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه از تاریخ 22 مهرماه تا 26 مهرماه 98 گفت: گردهمایی «امید و انگیزه» نیز به مناسبت روز جهانی نابینایان، روز سه‌شنبه 23 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین با حضور شهردار کرمان، مراسم روز جهانی نابینایان، ساعت 10 سه‌شنبه 23 مهرماه، در مدرسه نابینایان «جابر» برگزار می‌شود.

جهانشاهی هم‌چنین به انتشار «کرمان‌شهر سفید» اشاره کرد و گفت: از این پس نشریه‌ای با خط بریل، برای نابینایان عزیز، ضمیمۀ هفته‌نامۀ کرمان‌شهر منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در ادامه، ضمن گرامی‌داشت روز جهانی نابینایان، با بیان این‌که در این روز روشن‌ضمیران فریاد می‌زنند: «ما هم تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می‌کنیم و با همین چشمان به ظاهر بستۀ خویش، در زلال شعور و صفای فطرت خدایی‌مان، جلال و جمال حضرت حق را می‌نگریم، گفت: روشن‌دلان، با چشم لامسۀ خود، با همه‌کس و همه‌چیز سخن می‌گویند و با تأمل در گردش حکیمانۀ چرخ روزگار، به مهمانی همۀ نشانه‌های خلقت می‌روند.

جهانشاهی در پایان فرا رسیدن روز جهانی نابینایان را به تمام نابینایان عزیز تبریک گفت

ارسال نظر