تولید 20 هزار هزار ماسک بهداشتی در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم

تولید 20 هزار هزار ماسک بهداشتی در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم

مدیر فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم شهرداری کرمان از تولید 20 هزار هزار ماسک بهداشتی در این فرهنگ‌سرا خبر داد

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با کرمان‌شهر‌آنلاین، با بیان این‌که کارگاه تولید ماسک در این فرهنگ‌سرا با همکاری شورای اجتماعی این محله، از 20 اسفندماه سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به تعطیلی فرهنگ‌سراها و مراکز آموزشی، از این فرصت برای تولید ماسک در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا استفاده کردیم.

وی از مجهز کردن کارگاه تولید ماسک به وسایل لازم ازجمله چرخ خیاطی خبر داد و گفت: 12 نفر از خانم‌ها به‌صورت ثابت در این کارگاه مشغول به‌کار هستند که از این تعداد، سه نفر از اعضای شورای اجتماعی محله‌اند.

ایرانمنش افزود: در روزهای نخست، روزانه 300 ماسک تولید می‌شد، اما هم‌اکنون، تولید این کارگاه به روزانه 1000 ماسک افزایش یافته است.

وی با اشاره به این‌که اولویت نخست توزیع ماسک، نیروهای تنظیف شهرداری کرمان است، گفت: در این خصوص با شرکت‌های خدماتی شهرداری در ارتباط هستیم.

مدیر فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم افزود: جنس پارچۀ استفاده‌شده برای تولید ماسک، مورد تأیید مرکز بهداشت و استاندارد است؛ ضمن این‌که ماسک‌های تولیدشده، با قیمت پایین توزیع می‌شود.

ایرانمنش با بیان این‌که از 20 اسفندماه تاکنون، حدود 20 هزار ماسک تولید شده است، گفت: تعدادی از ماسک‌ها نیز توسط اعضای شورای اجتماعی محله، به‌صورت رایگان بین اقشار محرومِ محلۀ قمر بنی‌هاشم، توزیع شده است

ارسال نظر