C C V K

مسابقه عکاسی «قاب سبز» ویژه ایام محرم

مسابقه عکاسی «قاب سبز» ویژه ایام محرم

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برگزار می‌کند؛

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در جهت ترویج و پاسداشت فرهنگ حسینی، مسابقه عکاسی برگزار کرده است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، فراخوان این مسابقه به شرح زیر است:

 

✅ فراخوان مسابقه عکاسی «قاب سبز»

 

◼ویژه ایام محرم و عاشورای حسینی

 

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در نظر دارد در جهت ترویج و پاسداشت فرهنگ حسینی، مسابقه عکاسی «قاب سبز» ویژه ماه محرم را برگزار کند.

 

◼هم‌شهریان عزیز جهت شرکت در مسابقه عکاسی «قاب سبز» ویژه ماه محرم و عاشورای حسینی، می‌توانند عکس‌های خود را از تکایا، مراسم عزاداری کمتر دیده‌شده، مراسم تعزیه‌خوانی، و سیاه‌پوش شدن شهر برای محرم، با ذکر مشخصات خود، تا پایان دهه دوم محرم (جمعه مورخ 29 شهریورماه، به آدرس ایمیل khabarnegar52@gmail.com ، واتساپ به شماره‌تلفن 09909658935 یا تلگرام به شماره‌تلفن 09035807909  ارسال کنند.

 

◼معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، پس از بررسی عکس‌ها، نتایج را روز چهارشنبه مورخ 10 مهرماه در صفحه اینستاگرام @kermooneman اعلام خواهد کرد.

 

✅ شرایط شرکت در مسابقه:

 

1- شرکت عموم در این مسابقه آزاد است.

 

2- عکس‌های ارسالی باید مربوط به استان کرمان باشد.

 

3- کیفیت عکس‌های ارسالی به صورتی انتخاب شود که حجم هر عکس بین دو تا سه مگابایت و ترجیحاً افقی باشد تا امکان انتشار آن‌ها در صفحه اینستاگرام @kermooneman وجود داشته باشد؛ ضمناً تا زمان اعلام نتایج، فایل اصلی عکس با کیفیت مطلوب برای چاپ را در اختیار داشته باشید.

 

4- هرگونه دست‌کاری در عکس‌ها که منجر به گرافیکی شدن یا دخالت در واقعیت (عکس‌سازی، مونتاژ، کولاژ، جابه‌جایی عناصر عکس و حذف عناصر تصویر) از داوری حذف خواهد شد.

 

5- عکس‌های ارسالی نباید دارای امضا، قاب، تاریخ، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشد.

 

6- عکس باید توسط خود شرکت‌کننده گرفته شده باشد و اصل عکس تا روز اهدای جوایز نگهداری شود تا در صورت برگزیده‌شدن، ارائه شود.

 

7- عکس‌ها باید مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد و حریم حقوقی و مالکیت معنوی آثار دیگران رعایت شود. برگزارکننده هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تخلفات احتمالی شرکت‌کنندگان نخواهد داشت و مسئولیت عکس بر عهده ارسال‌کننده خواهد بود.

 

8- برگزارکننده مجاز به استفاده از تمام یا بخشی از عکس‌های پذیرفته شده برای انتشار در صفحه اینستاگرام @kermooneman ، امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی، با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر است.

9- با توجه به انتشار عکس‌های برگزیده و هم‌چنین عکس‌های واجد شرایط در صفحه اینستاگرام @kermooneman؛ لازم است شرکت‌کنندگان این صفحه را دنبال کنند.

 

✅ هدایای مسابقه:

به پنج نفر برگزیده، هر یک مبلغ 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

 

ضمناً ارسال عکس‌های موبایلی نیز برای شرکت در مسابقه امکان‌پذیر است.

 

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان

ارسال نظر