اجرای برنامه‌های مختلف برای کارکنان شهرداری براساس نیازسنجی و سلایق

اجرای برنامه‌های مختلف برای کارکنان شهرداری براساس نیازسنجی و سلایق

نشست رابطان اجتماعی واحدهای مختلف شهرداری کرمان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برنامه‌های حوزۀ اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری، ازجمله نهادهایی است که بیشترین تعداد پرسنل را دارد؛ بنابراین، علاوه بر برنامه‌های عمومی، باید برنامه‌هایی ویژۀ کارکنان شهرداری و خانوادۀ آن‌ها نیز داشته باشیم.

محمدعلی جوشایی با بیان این‌که حدود 4700 نفر در حوزه‌های مختلف شهرداری کرمان مشغول به‌کار هستند که هرکدام نیز سلایق متفاوتی دارند، گفت: با توجه به وجود سلایق مختلف، نمی‌شود برای تمام کارکنان شهرداری و خانواده‌های آن‌ها نسخۀ واحدی پیچید؛ بنابراین، دفتر حمایت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی به‌دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی از کارکنان شهرداری است تا برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی را براساس نیازهای افراد تعریف کنیم.

وی افزود: امسال در تلاش هستیم با کمک رابطان اجتماعی، وارد فضای تازه‌ای شویم و برای کارکنان شهرداری شناسنامۀ اجتماعی صادر کنیم.

جوشایی هم‌چنین با بیان این‌که دفتر حمایت اجتماعی، قرار نیست در عرض و موازی با اداره رفاه شهرداری فعالیت کند، گفت: کار ما در دفتر حمایت اجتماعی، معطوف به برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تفریحی و آموزشی است.

وی به شناسایی فرزندان نخبۀ کارکنان شهرداری کرمان هم اشاره کرد و گفت: به‌طور مثال فرزندان کارکنان شهرداری که در حوزه‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی و غیره نخبه هستند، باید شناسایی و حمایت شوند.

جوشایی از رابطان اجتماعی واحدهای شهرداری درخواست کرد با مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی همکاری کنند و گفت: ما هم تلاش می‌کنیم این حرف‌ها در حد شعار باقی نماند.

وی هم‌چنین از اجرای چند برنامۀ فرهنگی، هنری و اجتماعی ویژۀ کارکنان شهرداری کرمان در سال‌جاری خبر داد.

جوشایی با اشاره به یارانه‌ای که شبکۀ شهروندی به اعضای خود می‌دهد، گفت: کارکنان شهرداری برای بهره‌بردن از خدمات فرهنگی اجتماعی شهرداری، عضو شبکۀ شهروندی شوند.

وی افزود: اعضای شبکۀ شهروندی، از تخفیف‌های قابل توجه کلاس‌های مختلف فرهنگی هنریِ فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ بهره‌مند خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست کارت‌های نسیم حمایت اجتماعی به رابطان اجتماعی واحدهای مختلف شهرداری تحویل داده شد تا بین کارکنان شهرداری توزیع کنند.

این کارت‌ها به‌منظور تحلیل و بررسی اطلاعات اجتماعی و روان‌شناسی کارکنان شهرداری برای برنامه‌ریزی در جهت برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، بین کارکنان شهرداری توزیع خواهد شد

ارسال نظر