برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به مناسبت «روز هوای پاک»

برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به مناسبت «روز هوای پاک»

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، امروز به مناسبت 29 دی‌ماه، روز «هوای پاک» چند برنامۀ آموزشی و مفرح برای دانش‌آموزان تدارک دیده بود.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، به نقل از ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، به مناسبت گرامی‌داشت روز «هوای پاک» و با هدف آموزش کودکان به‌عنوان تأثیرپذیرترین قشر جامعه و هم‌چنین تلنگری به بزرگ‌ترها در خصوص حفظ هوای شهرها و جلوگیری از آلوده شدن آن و حفظ هوای پاک برای آیندگان و کودکان، مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان نسبت به برگزاری چند برنامه اقدام کرده است.

یکی از این برنامه‌ها که با حضور کودکان و نوجوانان در نگارخانۀ فرهنگ‌سرای کوثر برگزار شد، برپایی نمایشگاه کاردستی توسط کودکان و تکرار شعارهایی در خصوص هوای پاک همراه با آموزش کودکان با حضور مربی مربوط در این زمینه بود.

هم‌چنین برگزاری همایش و جُنگ «هوای پاک»، در سالن فرهنگ‌سرای کوثر، با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، از دیگر برنامه‌ها بود.

این برنامه شامل آموزش حفظ محیط زیست، استفادۀ کمتر از خودروی شخصی، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، آشنایی کودکان با راه‌های داشتن هوای پاک و در خواست‌های کودکان در رابطه با داشتن هوای پاک و تکرار شعارهایی در این رابطه بود.

برگزاری ویژه‌برنامه‌ای همراه با نقاشی، قصه‌گویی و موسیقی، با موضوع «هوای پاک»، از دیگر برنامه‌های مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به مناسبت روز هوای پاک است که امشب در مرکز فکرآموز برگزار می‌شود.

ارسال نظر