گردشگری در شهر کرمان به توجه بیشتری نیاز دارد

گردشگری در شهر کرمان به توجه بیشتری نیاز دارد

رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان گفت: صنعت گردشگری در شهر کرمان به‌عنوان پیشانی استان، به توجه بیشتری نیاز دارد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمحمدرضا میرحسینی در حاشیه نشست اعضای شرکت‌های گردشگری چین با استاندار کرمان با بیان این‌که شورای اسلامی شهر و شهردار، کلیددار شهر هستند، افزود: شهرداری باید در کنار استانداری و میراث فرهنگی، تلاش کنند زمینۀ حضور گردشگران بیشتری در کرمان فراهم شود.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر را ضروری دانست و تاکید کرد: کرمان محل اسکان اولیه گردشگر جهت بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان است؛ بنابراین، تجهیز و تقویت بخش‌های اقامتی و خدماتی باید مدنظر متولیان قرار گیرد.

میرحسینی با بیان این‌که هتل پنج‌ستاره یکی از تقاضاهای گردشگران برای فضای اقامتی استاندارد است، افزود: کرمان در این زمینه با کمبودهای جدی روبه‌رو است؛ بنابراین، شورای اسلامی شهر و شهرداری برای رفع این کمبود آماده همکاری با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به آموزش ویژه رانندگان حوزه گردشگری در شهرداری کرمان گفت: تقویت شبکۀ حمل‌ونقل ویژۀ گردشگری شهری باید از شدت، قوت و محتوای عمیق‌تری برخوردار شود تا گردشگر با آسایش و آرامش بیشتری از جاذبه‌های شهر ‌کرمان بازدید کند.

رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا هم‌چنین از تهیه و تدوین برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ازسوی شهرداری کرمان در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: رویدادها و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی می‌تواند فرصتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

ارسال نظر