معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خبر داد:

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خبر داد:

اجرای برنامه‌های مفرح در نمایشگاه «مادر، نوزاد، کودک، جوان و مراکز آموزشی»

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از اجرای برنامه‌های مفرح فرهنگی برای کودکان در نمایشگاه «مادر، نوزاد، کودک، جوان و مراکز آموزشی» خبر داد.
محمد جهانشاهی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، با اشاره به انتخاب کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک، این رویداد را فرصت مناسبی برای ارائه آموزش‌های شهروندی به شهروندان به‌ویژه کودکان دانست و گفت: این رویداد که با اخذ مجوزهای لازم و با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت برپا شده، می‌تواند گامی درجهت انتخاب کرمان به‌عنوان شهر دوستدار کودک باشد.
وی با بیان این‌که این نمایشگاه در فضای باز دایر است، گفت: به‌منظور ارتقای فرهنگ شهروندی و آشنایی گروه‌های پایه (کودکان) و سایر گروه‌های سنی با فعالیت‌های شهرداری، چندین غرفه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به برپایی غرفه‌های فضای سبز، آتش‌نشانی، ترافیک شهری و فرهنگی هنری در این نمایشگاه گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان تدارک دیده شده است.
جهانشاهی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری با تم آموزش فرهنگ شهروندی و با هدف جلوگیری از تجمع افراد، به‌صورت سیار اجرا می‌شود.
وی از اجرای تئاتر عروسکی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه، یک فرصت مناسب برای ارتقای فرهنگ شهروندی در کودکان از طریق ابزارهای آموزشی است.
لازم به ذکر است؛ نمایشگاه تخصصی «مادر، نوزاد، کودک، جوان و مراکز آموزشی» به‌همراه رونمایی از شهربازی سیار و مسابقه و بازی‌های رایانه‌ای از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپاست.

ارسال نظر