برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای پساکرونا

برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای پساکرونا

شهردار کرمان از برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برای نشاط و شادابی شهروندان در پساکرونا خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، در پاسخ به درخواست اعضای شورا مبنی بر آماده‌سازی شهر و ارایۀ برنامه‌های مبتنی بر شادی و نشاط جامعه بعد از دوران قرنطینه و پساکرونا گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حال فراهم کردن زمینۀ برگزاری این برنامه‌هاست.

وی افزود: هم‌چنین قبل از شروع سال جدید، بهره‌برداری از 15 پارک در دستور کار بود که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، آیین افتتاحیۀ این پارک‌ها به تعویق افتاد.

شهردار کرمان ادامه داد: هم‌اکنون، این پارک‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند؛ بنابراین، مردم می‌توانند پس از پایان قرنطینه، از فضای پارک‌های ساخته‌شده استفاده کنند.

عالم‌زاده بیان کرد: هم‌چنین طبق نظر اعضای محترم شورا و در زمان مناسب، آیین افتتاحیۀ این پارک‌ها برگزار خواهد شد.

وی هم‌چنین در خصوص فعالیت دیرهنگام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: ابلاغیۀ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پیش از شروع سال جدید و در اوایل زمستان صادر شده بود و قرار بود که فعالیت این سازمان شروع شود، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت آن به تأخیر افتاد.

شهردار کرمان افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری براساس مصوبه و اساس‌نامه‌ای که در سازمان شهرداری‌ها تعریف شده، فعالیت خود را انجام خواهد داد و تنها سازمانی است که به‌طورمستقیم زیر نظر شهردار کرمان فعالیت خواهد کرد.

شهردار کرمان هم‌چنین با توجه به ضرورت بازگشایی هرچه سریع‌تر امتداد بلوار سپهبد شهید سلیمانی گفت: بخشی از املاک واقع در این مسیر باید تملک شوند و با توجه به این‌که شهرداری در قبال تعهدات خود نسبت به ایجاد 660 واحد پارکینگ به ارزش 28 میلیارد تومان اقدام کرده و از مبلغ مذکور هشت میلیارد تومان استفاده کرده، از شورای اسلامی شهر می‌خواهیم برای تملک املاک واقع در این مسیر، از محل اعتبار باقی‌مانده، اختصاص داده شود

ارسال نظر