با حکم معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

با حکم معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

«عارف سعیدیان»، سرپرست اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری شد

 با حکم محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، «عارف سعیدیان»، به‌عنوان سرپرست اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری معرفی شد.
به گزارش کرمون من، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در آیین معارفۀ سرپرست اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری، با بیان این‌که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، از امروز به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد، گفت: امیدورم با همراهی همکارانم در این سازمان، وظایفی را که بر عهدۀ ما گذاشته شده، به‌طور مطلوب انجام دهیم.
محمد جهانشاهی به شرایط کنونی و بحران کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا نیز، در همکاری با سایر دستگاه‌هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند و سایر اقدامات فرهنگی، هنری و اجتماعی، نمره خوبی گرفته‌ایم.
وی افزود: این‌که امروز نگاه مثبتی به اقدامات حوزۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان وجود دارد، به‌دلیل همدلی و همکاری مدیران، کارشناسان و کارکنان این حوزه است که امیدواریم این تعامل و همدلی هم‌چنان بین بخش‌های مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان ادامه داشته باشد.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی وروزشی شهرداری به تلاش‌های کارکنان مدیریت ورزش و تفریحات سالم شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدوارم در یک‌صدسالگی شهرداری کرمان، بتوانیم اتفاقات خوبی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی‌هنری و اجتماعی رقم بزنیم.
جهانشاهی افزود: تشکیل شوراهای اجتماعی محله در محله‌های مختلف شهر کرمان نیز موجب خواهد شد با پایین‌ترین سطح جامعه ارتباط مطلوب داشته باشیم، نیازها را شناسایی کنیم و با همکاری اهالی هر محله، نیازهای محله‌ها را برطرف کنیم.
وی با تقدیر از زحمات محمدرضا نارویی، مدیر سابق ورزش و تفریحات سالم شهرداری کرمان گفت: آقای عارف سعیدیان نیز از چهره‌های به‌نام ورزش کرمان هستند که امیدوارم با همکاری سایر همکاران در حوزۀ ورزش و تفریحاد سالم که ترکیبی از افراد باتجربه و نسل جوان در حوزۀ ورزش هستند، شاهد موفقیت‌های روزافزون در این حوزه باشیم.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی وروزشی شهرداری کرمان، ساماندهی اماکن ورزشی شهرداری کرمان را ضروری دانست و گفت: باید با کمک بنگاه‌های اقتصادی در قالب مسئولیت اجتماعی این بنگاه‌ها، نسبت به توسعۀ سرانۀ ورزشی شهر کرمان به‌ویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر اقدام کنیم.
جهانشاهی افزود: هم‌چنین باید پیچ‌و‌خم‌های اداری را برای افرادی که می‌خواهند در حوزۀ ورزشی سرمایه‌گذاری کنند، کاهش دهیم تا شاهد حضور مردم در این حوزه باشیم؛ چراکه هرجا مردم حضور پیدا کردند و کار به خودِ مردم واگذار شده، موفق بوده‌ایم.
عارف سعیدیان، سرپرست اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری کرمان نیز در این آیین ضمن تقدیر از حُسن اعتماد شهردار کرمان و معاون و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: امیدوارم با همکاری سایر همکاران در سازمان و همکارانم در مدیریت توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری، عملکرد قابل قبولی در حوزۀ ورزش داشته باشیم.
وی افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری سایر نهادهای مرتبط، با توسعۀ ورزش همگانی و ورزش محله‌ها، در زمینۀ کاهش آسیب‌های اجتماعی، عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
لازم به ذکر است؛ در این آیین با حکم محمد جهانشاهی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی وروزشی شهرداری، «عارف سعیدیان»، به‌عنوان سرپرست اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری معرفی شد.

ارسال نظر