تولید 4000 ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم؛ تاکنون

تولید 4000 ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم؛ تاکنون

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از راه‌اندازی کارگاه مردمی تولید ماسک یک‌بارمصرف در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، محمد جهانشاهی با اشاره به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک گفت: به همین منظور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با همکاری شورای اجتماعی محله بنی‌هاشم و با همت تعدادی از بانوان محلۀ بنی‌هاشم، به راه‌اندازی کارگاه مردمی تولید ماسک در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم اقدام کرده است.

وی با بیان این‌که این کارگاه با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمان شروع به‌کار کرده است، گفت: در این کارگاه که کار خود را از 23 اسفندماه شروع کرده است، تاکنون 4000 ماسک تولید شده است.

جهانشاهی افزود: خوشبختانه سرعت تولید ماسک در کارگاه فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم نسبت به روزهای اول سرعت قابل توجهی پیدا کرده و اکنون، روزانه 600 ماسک در این کارگاه تولید می‌شود.

وی ادامه داد: ماسک‌های تولیدشده، به یکی ار سازمان‌های مردم‌نهاد تحویل داده می‌شود؛ ضمن این‌که این سازمان مردم‌نهاد نیز، ماسک‌ها را به بهزیستی و افراد نیازمند تحویل می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان بیان کرد: هم‌چنین تعدادی از این ماسک‌ها نیز بین تعدادی از کارگران حوزه‌های تنظیف و جمع‌آوری زباله و سایر بخش‌های شهرداری کرمان توزیع می‌شود.

جهانشاهی به فعالیت 13 نفر در این کارگاه اشاره کرد و گفت: این تعداد در یک شیفت کاری از ساعت 9 تا 13 هر روز به دوخت ماسک مشغول هستند.‌

وی افزود: نمایندۀ مرکز بهداشت کرمان نیز به‌طور مرتب بر تولید ماسک در این کارگاه نظارت دارد

ارسال نظر