معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان خبر داد

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان خبر داد

تعطیلی مراکز فرهنگی شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا/ برگزاری جشنوارۀ زمستانی به‌صورت مجازی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از تعطیلی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی با بیان این‌که از هفتۀ قبل و با شروع انتشار ویروس کرونا در کشور، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهرداری تعطیل شده بود، گفت: از امروز نیز برای جلوگیری از ابتلای همکاران مراکز فرهنگی و شهروندانی که به مراکز فرهنگی شهرداری مراجعه می‌کنند به بیماری covid-19، با موافقت شهردار کرمان، این مراکز به حالت تعطیل درآمد.
وی به برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برای برگزاری جشنوارۀ شهروندی زمستانی کرمان هم اشاره کرد و گفت: این جشنواره که حدود 10 رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله کنگره ملی بزرگداشت خواجوی کرمانی، جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه با حضور هنرمندان داخلی و خارجی، المپیک کودکان، مسابقات پینگ‌پنگ و شطرنج خیابانی، مسابقۀ رالی خانوادگی تاکسیرانان کرمان وغیره را شامل می‌شد، به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان، تعطیل شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: هم‌چنین ویژه‌برنامۀ «پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود» که پنج‌شنبۀ هر هفته درجهت باززنده‌سازی این بازار برگزار می‌شد، به حالت تعلیق درآمده است.
جهانشاهی در عین حال بر ضرورت افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان در شرایط بحرانی کنونی تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت حضور مردم در خانه‌ها و ترویج پویش «نه به خروج از منزل» و در راستای افزایش نشاط اجتماعی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در حال برنامه‌ریزی برای اجرای جشنوارۀ زمستانی به‌صورت مجازی است که جزییات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر