آذرماه پُر رفت‌و‌آمدِ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان

آذرماه پُر رفت‌و‌آمدِ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان برنامه‌های این معاونت در آذرماه جاری را تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی با اشاره به برگزاری جشنوارۀ شهروندی پاییزی کرمان در آذرماه سال‌جاری گفت: یکی از برنامه‌های این جشنواره، جمعه‌های پاییزی شامل برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی در بوستان ریحانه است که جمعۀ هفتۀ جاری از ساعت 8 صبح در این بوستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم‌چنین در راستای رونق بازار قدیمی قلعه‌محمود، ویژه‌برنامه پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود، شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و برپایی بازارچه صنایع دستی و محصولات خانگی است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان ادامه داد: این برنامه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و سازمان‌های مردم‌نهاد، پنج‌شنبه هر هفته ادامه خواهد داشت.

جهانشاهی از دیگر برنامه‌های پایان هفتۀ جاری، به برنامه «موج جوونی» اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور مجری‌های «رادیو جوان» 21 و 22 آذرماه ساعت 16:30 در فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم‌چنین از تاریخ 12 تا 22 آذرماه، با همکاری شهرداری کرمان و انجمن موسیقی استان، جشنوارۀ موسیقی هفت‌شهر، با حضور هفت گروه موسیقی از شهرهای مختلف استان در تالار بسطامی بوستان مادر در حال برگزاری است.

جهانشاهی هم‌چنین از برگزاری جشنوارۀ «شهریاران کرمان» نیز خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان «قرارمون یادت نره» در مراکز فرهنگی شهرداری کرمان در حال برگزاری است.

میزبانی مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور از تاریخ 24 تا 29 آذرماه و برگزاری جشن بزرگ یلدا، ازجمله دیگر برنامه‌‌هایی است که معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان به آن اشاره کرد.

جهانشاهی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «فصل همدلی» در شهرک شهید ایرانمنش با همکاری شورای اجتماعی محله این شهرک گفت: این ویژه‌برنامه که از 12 تا 15 آذرماه در شهرک ایرانمنش برگزار شد، شامل نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی محله، غرفه‌های تخصصی کودک ازجمله نقاشی، بازی و جُنگ کودکانه، جُنگ‌های شبانه و برنامه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های ورزشی، تفریحی و سرگرمی بود.

ارسال نظر