کرمان؛ شهر انسان‌محور

کرمان؛ شهر انسان‌محور

رویداد نوآفرین (استارتاپ) صنایع و خدمات نوآور شهری در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، در نشستی که با حضور مدیران مرکز رشد دانشگاه شهید باهنر، امور فن‌آوری، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه، پارک علم و فن‌آوری، مرکز تخصصی کارآفرینی کارمانا و خانه کارآفرینی، در دفتر محمد جهانشاهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان برگزار شد، موضوع برگزاری رویداد نوآفرین (استارتاپ) صنایع و خدمات نوآور شهری در هفتۀ جهانی کارآفرینی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در این نشست با بیان این‌که اگر سازکار مناسب در شهرداری‌ها فراهم باشد، شهرها آباد می‌شوند، گفت: به‌طور مثال علی‌رغم وجود دستگاهی هم‌‌‌‌‌‌‌چون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اما اگر شهرداری‌ها نباشند، گردشگری معنا ندارد.

محمد جهانشاهی افزود: برگزاری این رویداد می‌تواند در ارایۀ طرح‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، به شهرداری کمک کند تا به سمت هوشمندسازی شهر حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که ازجمله محورهای این رویداد باید پرداختن به پیاده‌پذیری و انسان‌محور بودن شهر کرمان باشد، گقت: باید برای تبدیل کردن کرمان به شهر انسان‌محور تلاش کنیم.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد نخستین رویداد نوآفرین (استارتاپ) صنایع و خدمات نوآور شهری، از 29 آبان‌ماه تا یکم آذرماه، در کرمان برگزار شود.

ارسال نظر