برنامه‌های شهرداری کرمان به مناسبت هفتۀ کودک تشریح شد

برنامه‌های شهرداری کرمان به مناسبت هفتۀ کودک تشریح شد

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان برنامه‌های شهرداری کرمان به مناسبت هفتۀ کودک را تشریح کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، محمد جهانشاهی کودکان را آینده‌سازان کشور دانست و با تأکید بر برنامه‌ریزی برای ارایۀ آموزش‌های مختلف ازجمله آموزش‌های شهروندی به کودکان گفت: شهرداری کرمان در ایام هفتۀ ملی کودک نیز برنامه‌های متنوعی را برای کودکان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به حضور کودکان در اکونوموزۀ بانو حیاتی کرمان گفت: کودکان هر صبح در ایام هفتۀ ملی کودک، با حضور در اکونوموزۀ بانو حیاتی، علاوه بر کسب آگاهی در خصوص این مکان تاریخی، با حرفه‌های قدیمی کرمان نیز آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان حضور بچه‌های مراکز تحت پوشش بهزیستی، شامل کودکان کار و پرورشگاه، در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهربازی کرمان را از دیگر برنامه‌های هفتۀ ملی کودک بیان کرد و گفت: در این برنامه علاوه بر استفادۀ بچه‌ها از دستگاه‌های مختلف بازیِ شهربازی کرمان، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی نیز برای آن‌ها تدارک دیده شده است.

جهانشاهی افزود: بازدید دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی از میدان گنجعلی‌خان، بازار تاریخی کرمان و موزه بانو حیاتی، با حضور راهنمای تور، در روزهای چهارشنبه ۱۷ مهرماه و شنبه و یک‌شنبه ۲۰ و ۲۱ مهرماه نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت هفتۀ ملی کودک است.

وی به حضور در کانون اصلاح و تربیت، در روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه نیز اشاره کرد و گفت: در کانون اصلاح و تربیت نیز برنامه‌های متنوعی برای بچه‌های این کانون در نظر گرفته شده بود؛ ضمن این‌که شهرداری کرمان در فراهم کردن شرایط آزادی برخی کودکان کانون اصلاح و تربیت مشارکت داشته است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: اکران فیلم کودک، از ساعت 18:30 در روز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه، در سینما روباز بوستان شهید مطهری، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

جهانشاهی ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامۀ نسیم رویش، توسط فرهنگ‌سرای کوثر با همکاری مؤسسه خدمات پژوهشی اندیشه کیان نیز از دیگر برنامه‌های هفتۀ ملی کودک بود.

وی هم‌چنین تبلیغات محیطی با موضوع هفتۀ ملی کودک در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری کرمان را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

ارسال نظر