برنامه‌های شهرداری به مناسبت روز جهانی گردشگری تشریح شد

برنامه‌های شهرداری به مناسبت روز جهانی گردشگری تشریح شد

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برنامه‌های این معاونت را به مناسبت ۲۷ سپتامبر (۵مهرماه) «روز جهانی گردشگری» تشریح کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، محمد جهانشاهی با بیان این‌که استقرار غرفۀ «از من بپرس» شهرداری کرمان در ستاد استقبال دانشجویان دانشگاه شهید باهنر، ازجمله برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به مناسبت روز جهانی گردشگری بود، گفت: در این غرفه اقلام تبلیغاتی شامل نقشۀ دوزبانۀ شهر کرمان، کارت‌پستال چهارزبانۀ جاذبه‌های گردشگری شهر، دفترچۀ اطلاعات سفر ویژۀ کرمان و کتاب اشعار بانو «فاطمه جهانگرد» به‌صورت رایگان به دانشجویان عرضه شد.

وی افزود: هم‌چنین توسط راهنمای تور، توضیحات لازم در مورد شهر کرمان به دانشجویان ارایه شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، انجام تبلیغات محیطی به مناسبت ۲۷ سپتامبر (۵مهرماه) «روز جهانی گردشگری» بر روی بیلبوردهای شهری و پوشش مناسب برنامه‌ها و عنوان روز گردشگری در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این معاونت به مناسبت روز جهانی گردشگری برشمرد.

جهانشاهی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در برگزاری همایش فعالان گردشگری که با حضور وزیر محترم گردشگری در هتل پارس کرمان برگزار شد نیز مشارکت فعال داشت.

وی از شروع پویش بزرگ «شهروند راهنما» با انعقاد تفاهم‌نامه با میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این پویش برای آموزش شهروندان و گروه‌های خاص در زمینۀ گردشگری و جاذبه‌های شهری و هم‌چنین میزبانی از گردشگران، کار خود را شروع کرد.

اجرای تور گردشگری یک‌روزۀ خانوادگی «کرمون‌گردون» ویژۀ خانواده‌های جانبازان عزیز به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس و هفتۀ گردشگری، از دیگر مواردی بود که جهانشاهی به آن اشاره کرد و گفت: در این تور به خانواده‌های جانبازان، اقلام صنایع دستی اهدا شد.

وی افزود: هم‌چنین به مناسبت روز جهانی گردشگری، در روزهای چهارم و پنجم مهرماه، ورودی موزۀ بانو حیاتی رایگان بود؛ ضمن این‌که علاوه بر افزایش ساعات بازدید از این موزه، اقلام مختلف غرفه‌های موزۀ بانو حیاتی نیز با 20 درصد تخفیف عرضه شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری استقبال از مسافران پرواز تهران به کرمان، در روز جمعه پنجم مهرماه، به مناسبت روز جهانی گردشگری، همراه با توزیع شیرینی‌های کرمانی، پخش رایگان اقلام تبلیغاتی شامل نقشۀ دوزبانۀ شهر کرمان و کارت‌پستال‌های چهارزبانۀ جاذبه‌های گردشگری کرمان و کتاب اشعار بانو «فاطمه جهانگرد» را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد.

جهانشاهی افزود: عکاس‌خانۀ سنتی موزۀ بانو حیاتی نیز هم‌زمان با روز جهانی گردشگری افتتاح شد.

ارسال نظر