سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خبر داد

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خبر داد

حضور شهردار و مدیران شهرداری در مراسم بازگشایی مدارس، با دوچرخه

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: شهردار و مدیران شهرداری به مناسبت 22 سپتامبر، روز جهانی بدون خودرو، با دوچرخه به آیین روز بازگشایی مدارس رفتند.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، محمد جهانشاهی با اشاره به 22 سپتامبر (31 شهریورماه)، روز جهانی بدون خودرو و یکم مهرماه، روز بازگشایی مدارس گفت: در روز یکم مهرماه، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان و مدیران شهرداری، با دوچرخه در آیین بازگشایی مدارس در مدرسۀ شهید مهدوی شرکت می‌کنند.

جهانشاهی افزود: هم‌چنین شهردار کرمان و شهرداران مناطق به مناسبت بازگشایی مدارس، در برخی مدارس شهر حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان علاوه بر حضور در مراسم بازگشایی مدارس، در دبستان مریم (دبستان کودکان با شرایط خاص) نیز حضور خواهد یافت و طی آیینی، از کارکنان این مدرسه تقدیر خواهد کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به تأکید شهردار کرمان مبنی بر استفادۀ کمتر شهروندان از خودروی تک‌سرنشین گفت: مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، از شهروندان درخواست کرده با توجه به حجم بالای ترافیک در روزهای ابتدایی مهرماه، از خودروی شخصی کمتر استفاده کرده و سعی کنند برای سفرهای درون‌شهری، حتی‌المقدور از ناوگان عمومی استفاده کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به راه‌اندازی کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اشاره کرد و گفت: کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو از هفتۀ جاری کار خود را آغاز خواهد کرد

ارسال نظر