محمد جهانشاهی، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری

محمد جهانشاهی، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری

دعوت شهردار از محمدعلی جوشایی برای ادامۀ همکاری

محمد جهانشاهی، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری/ دعوت شهردار از محمدعلی جوشایی برای ادامۀ همکاری

با حکم شهردار کرمان، دکتر محمد جهانشاهی به‌عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان» معرفی شد.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، در جلسۀ عصر روز گذشتۀ شورای معاونان شهرداری، ضمن اعلام خبر پذیرش استعفای محمدعلی جوشایی، سرپرست پیشین معاونت فرهنگی اجتماعی، از انتصاب محمد جهانشاهی، دبیر ستاد گردشگری شهرداری کرمان، به‌عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی خبر داد.
وی گفت: علی‌رغم میل اینجانب و پس از چندین‌بار رَد درخواست استعفای آقای جوشایی، از پذیرش درخواست مذکور ناگزیر شدم و از ایشان دعوت کردم تا همکاری خود را در قالب «مشاور اینجانب و دبیر ستاد راهبردی فرهنگی اجتماعی شهرداری» با شهرداری کرمان ادامه دهند.

دعوت شهردار کرمان از محمدعلی جوشایی برای ادامۀ همکاری
شهردار کرمان هم‌چنین در پیامی ضمن با اهمیت خواندن موضوعات فرهنگی، از محمدعلی جوشایی، سرپرست پیشین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تقدیر کرد و خواستار همکاری مجدد وی با شهرداری شد.
در پیام عالم‌زاده شهردار کرمان آمده است:
«امروزه اهمیت موضوعات فرهنگی و اجتماعی در کنار موضوعات کالبدی و ساختاری شهرها بر کسی پوشیده نیست؛ موضوعات فرهنگی و اجتماعی، ماهیتاً دارای پیچیدگی‌هایی به مراتب بیشتر از موضوعات سخت‌افزاری است و علاوه بر آن، تأمین نظر اکثریت شهروندان در این حوزه‌ها، امری است که به سهولت حاصل نمی‌شود.
ماهیت موضوعات فرهنگی و اجتماعی از یک‌سو و کثرت سلایق و علایق شهروندان از سوی دیگر، سبب شده تا مدیریت این حوزه از حوزه‌های مرتبط با شهر، به امری خطیر و دشوار مبدل شود.
اینجانب با این پیش‌فرض که هدایت شایسته و بایستۀ موضوعات فرهنگی و اجتماعی در شهر، نظیر هر حوزۀ تخصصی دیگر، پیش از همه نیاز به حضور مدیران متخصص و البته مجرب دارد، از همکار قدیمی و البته نام‌آشنای خود، «محمدعلی جوشایی» دعوت کردم تا در دوره‌ای که مفتخر به افتخار انجام وظیفه به‌عنوان شهردار کرمان هستم، این حقیر را همراهی کند.
همراهی ایشان، در کنار حمایت‌های بی‌دریغ و مثال‌زدنی تک‌تک اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و زیر سایۀ مقامات عالی استان، به‌ویژه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی و استاندار محترم کرمان، جناب دکتر فدایی بزرگوار، به شکل‌گیری رویدادها و اقداماتی ارزشمند چون جشنوارۀ «نوبهار کرمان»، جشنواره «تابستان کرمان» و «شورای اجتماعی محله‌ها» و «شبکه شهروندی» منجر شد که شکر خدا به تأیید اکثر صاحب‌نظران و کارشناسان رسیده است.
امروز که به اصرار پیاپی دوست و برادر ارزشمندم محمدعلی جوشایی، ناگزیر از پذیرش استعفای وی شدم، لازم است به مصداق عبارت شریفۀ «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از ایشان و به نیابت از همۀ کسانی که از طرح‌ها و برنامه‌های فاخر شکل‌گرفته در دورۀ حضور ارزشمند ایشان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، رضایت‌مندی داشته‌اند، تشکر و قدردانی کنم.
ادامۀ مسیر پروژه‌هایی چون شورای اجتماعی محله‌ها، جشنواره‌های فصلی و موضوعاتی که با مشارکت ایشان تعریف شده، نیازمند امتداد حضور این عزیز بزرگوار در قالب مشاور اینجانب در مجموعۀ شهرداری کرمان است که امیدوارم دریغ نگردد.
برای ایشان و هم‌چنین خانوادۀ محترم‌شان که در طول دورۀ حضورشان در شهرداری کرمان، متحمل زحمات مضاعفی شده‌اند، سلامتی و سرافرازی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.»
لازم به ذکر است؛ دکتر محمد جهانشاهی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان نیز پیش از این به‌عنوان دبیر ستاد گردشگری شهرداری کرمان مشغول فعالیت بوده است.
وی هم‌چنین سابقۀ مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان را در کارنامۀ خود دارد.

ارسال نظر