ضرورت کمک به انجمن‌های فعال در حوزۀ اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

ضرورت کمک به انجمن‌های فعال در حوزۀ اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

شهردار کرمان از انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این انجمن قرار گرفت

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در این بازدید که مدیر امور بانوان شهرداری نیز حضور داشت، بر حمایت از تشکل‌های مختلفی که در حوزۀ آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، تأکید کرد.

وی افزود: قطعاً توانمندسازی هرچه بیشترِ این‌گونه انجمن‌ها، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و به نفع شهر و شهرداری خواهد بود.

شهردار کرمان با تأکید بر توجه به مسایل اجتماعی گفت: موضوعات اجتماعی، پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های فراوانی دارند؛ بنابراین، نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم؛ بنابراین، برای رفع مشکلات سازمان‌های مردم‌نهادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، تلاش خواهیم کرد.

عالم‌زاده در خصوص تأمین نیازهای انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان، ازجمله ایجاد بازارچه برای فروش تولیدات بانوان این مرکز، قول مساعد داد.

زینب واعظی، مدیر انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان نیز در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز گفت: تاکنون، 74 نفر از دختران و بانوان، در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به ارایۀ آموزش‌های مختلف و توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای بانوان و دختران این مرکز گفت: بیشتر امکانات موجود در این مرکز، توسط خیران فراهم شده است.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری کرمان و انجمن خیریه سلامت بانوان استان کرمان، برای راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تصمیماتی اتخاذ شد

ارسال نظر